lördag 9 juni 2012

Nytt i köket

Äntligen äntligen kom snickarna (efter att jag ringt) och fixade! En ny närbo blev en ny bekantskap :) han kom från Skellefteå!

Medan jag kunde sitta och skriva på verandan donade de. En i badrummet och en i köket.

Istället för trånga djupa slitna skåp har jag nu utdragbara där jag kan ha massor från skafferiet :) å så skönt att slippa krångla och bli vansinnig på att få ihop det!!




Nästan så det är synd att sätta dit knoppar...


Perfekt med konserver i låda!!




Micron får bo i skafferiet så att jag kan använda den lilla bänkrad jag har. Så här hade jag det på Mosebacke, funkar finfint!



När jag ändå höll på fixade jag ett öppet skåp för sommaren, ganska snyggt -eller?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:VITTORP,,Sverige

1 kommentar: