fredag 26 oktober 2012

Köksgolv?

det är dags att skaffa ett köksgolv - ett som funkar och är snyggt. Ett som håller värmen på vintern.
JAg såg ett så snyggt i en blogg, men tyvärr gjordes det inte längre.
Så, nu letar jag efetr gulinspirerade lite galna linoliumgolv, elelr något liknande...

 Nu sitter jag här ocj surfar igen. Hittade detta ifrån Forbo. Snyggt, men är det verkligen praktiskt med så smala skåror i ett kök?

Walton Crocodiles


Detta är en gammal favorit. Jag älskar ju gult,. men, fortfarande - är det smart med ett golv som inte är slätt i ett kök?


Borde jag bara helt enkelt nöja mig med ett vanligt plastgolv som detta från Armstrong?

Ginger Yellow
Eller denna som är nån sorts standard? Men nej.. Jag tänker alltid på spyor när jag ser såna här golv... :(
Corn Yellow
Kanske tänka nytt och harmonisera med skogen utanför? Då kanske ett designgolv är nåt?

Rustic Wood broken white
Mitt mål är ju att det antingen ska vara modernt på Vittorp. Kanske skulle detta golv passa då?

Uno composition basic
Funkar barngolv i köket hos en tant? Dessa fyra hittade jag hos Tarkett : Urban Grafic
Tror att den sista passar mig bäst... :)





Behöver jag leta mer?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar