tisdag 13 mars 2012

Besökare till Vittorp!


Det roligaste med att ha lantställe närmare gamla vänner och familj är ju alla besök som blir så enkla!

På söndag kommer min yngsta gudson och delar av hans familj (inkl tvillingsyster 1) upp från Habo och hälsar på.
Har jag tur kan jag dessutom få hjälp med att fälla den stora granen.
men det bästa är ändå att bara vara tillsammans och hänga och diskutera planer.
De har ju också haft planer på sommarhus, men det bidde nåt annat

Helgen innan påsk kommer tvillingsyster 2 med sina hundar och stannar i några dagar.
Vi ska skriva forskningsartiklar och vara kreativa på den fronten. Lite promenader och bara vara :)

Ser dessutom fram emot thailändskt besök + en göteborgare under Vätternrundan
Och har jag värsta turen kommer Milla & Molly upp över påsk och gömmer ägg, fixar blingbling i trädgården och nyttjar solstolar...

Det är det enda inbokade just nu - men jag har flera obokade helger och veckor... ;)
Så jag ser fram emot gäster!!

1 kommentar:

  1. Hänger gärna med nån helg! Vi kan väl höras och bestämma, annars blir det aldrig av och det kan man ju inte riskera :-)

    Kaa

    SvaraRadera