tisdag 27 mars 2012

nya auktionsfynd...

Nu har jag hittat mer till trädgården...
FAtta vad DYRT det är med trädgårdsmöbler!!
Här ropade jag hem 2 stolar, ett bord och en soffa (!) passande till ett av borden från förra månaden. Blir finfint med lite restauration. (pris 350 kr)


Sen vill jag ju kunna sova, vila middag eller allmänt slöa. En solstol satt finfint! 200 kr
Jag gillar att den passar till mitt zinkbadkar :)

Förvaring är inte husens starka sida. Har inte plats för porslinet i köket.
Då är ett nätt hörnsskåp (300 kr) perfekt. Ska det få bli grått eller vitt?
Ska jag måla det blått inuti? Eller helt enkelt rosa, gult?


Idag är det andra delen av auktionen, men det är inga möbler.
Vad tycker du om mina fynd?

1 kommentar:

  1. Hej hej, du fortsätter att fynda ser jag:) Är i Sthlm fre, lör, är du? Vore roligt att ses...Kram

    SvaraRadera