onsdag 14 mars 2012

Inspiration av möbeltyg

Från farfar har jag ärvt en fantastisk fin hög länsstol
den har änglar och är riktigt maffig.
Det närmaste jag hittar på bild är denna från Lkp - alltså inte samma.

Min har inte klätts om sedan 1950-talet - och nu är det dags!
Funderar på att m¨la den ljusgrå - det är inte bestämt
Men kläs om ska den!

Min vän tipsade mig om Smällkaramells återvinning.
Hon gör så snygga grejer! Eller hur!
Så, idag gick jag och C för att kolla in tyger på Målarbutiken i Alvik.
Här är de jag fastnade för:


Många härliga färger, men varför å mycket undertyg i beigt? inte som jag vill ha det, men jag gillar de blå/turkosa :)

Här är en som jag gillade direkt - men liiite för grön kanske?

Denna var verkligen Classy och skulle hålla länge. de kostar ju 1200 - 1 500 kr metern.


Denna med guldbotten gav C höga förtjusta rop för!


Denna är riktigt snygg - men för mycket bakgrund...

Denna är också riktigt snygg!

Fast är inte denna ändå mer jag? (!)

Fast, är det inte denna vi VERKLIGEN vill sitta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar