torsdag 22 september 2011

Huset

Här kommer lite bilder på själva boningshuset :)
Först lite interiörbilder.
Jag kan säga det iallafall - allt kommer att bli vitt... ;)
Allt kommer att målas
Först med nikotinspärr då förre ägern rökt inomhus... Blä.
Sen blir det vitt vitt och jag får möblera med färger istället. Känner jag mig själv rätt blir inte det svårt...

Gästrummet som egentligen känns mysigast men lite mörk.

Det lite större sovrummet med flest garderober och med fönster i 2 väderstreck.
Här kommer Herr D & jag sova :)

Köket är ett vanligt 60-talskök, men slitet... Här behöver verkligen luckorna och inredningen målas om... Korkmattan ska ut.

Matsalen - helt OK med grått golv och ljust tak. Bort med furumöblerna!

Eldstaden - det bästa. från den kommer all värme att komma och jag får ta ner alla träd jag ser på en mils avstånd för att mata den.
Att ta ner träd är min favorithobby.
Kanske var det därför jag fastnade för tomten?

Baksidan och köksdörren. Här kommer det att bli finfint med en altan i framtiden

Ett litet fönster över diskbänken. det har jag alltid önskat mig...
(okej - det behöver målas...)

Välkommen till Vittorp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar