tisdag 21 februari 2012

Förvaring

Jag behöver en verktygslåda på Vittorp...
Plötslig fick jag syn på en hemma i stan - full med pysselsaker
I hyullan låg andra pärlor och verktyg på en bricka
På en annan lågg....
Alltså - jag hade inte den bästa förvaringen på mina pärlsaker
det har retat mig L Ä N G E

Men ändå
Ändå har jag inte tagit tag i det

Så plötsligt ser jag den

En liten smart sak att kunna förvara på höjden istället för de stora som en kan ha men inte tippa för då kommer alla pärlor huller om buller...


Så jag samlade allt
slängde en massa påsar
lade allt i ordning och fick det så här himla fint!
Mitt stjärntecken (jungfrun) fick verkligen en kick av det!
*haha*

Nu har jag ju så mycket pärlor att jag har kvar en av de gamla - annars får jag inte plats.Så här praktiskt blir det!
Så här liten plats kommer det att ta i hyllan!
HÄRLIGT!
Så NÖJD jag är!

Nu har jag dessutom en helt tom verktygslåda till Vittorp :)

1 kommentar:

  1. Kan tro att du är nöjd - det är ju en tyyyypisk Emm-grej :-) Lika bra som karbinhakar!

    /Kaa

    SvaraRadera