fredag 17 februari 2012

Inspiration från Designtorget

Häromdagen strosade jag runt i mina gamla kvarter vid Götgatan. Tog den daggliga rundan som jag hade förr :)
Designtorget hittade jag inspiration att fixa det jag redan har!
Det finns en gammal hatthylla som inte kommit iväg till tippen ännu.
Se så SNYGGT det kan bli med lite sprayfärg!
Men vilken färg ska jag ha?
Och var ska den sitta?
I sovrummet?
I torpet?
I gästrummet?


Kolla in knopparna här ovan!!
Såna kan jag enkelt tälja till av mina körsbärsämnen som jag nu har i överflöd. Men - vore inte de då snyggast i just sin naturliga färg?
Men designen är snygg :)

Då gillar jag VERKLIGEN dessa roliga krokar av gem. Det blir till att böja ståltråd och lacka i samma färg som hatthyllan.
Gult?
Blir perfekt att hänga diesels alla grejer på när de är blöta.


Dessa ljusstakar var roliga också.
Undrar just om inte Panduro har själva ljushållaren.
Finns de inte i färg - ja, då åker den där sprayburken fram igen! :)
detta är ngt som jag verkligen kan göra med mina körsbärsgrenar - och så klart björken

Visst är det BRA inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar