fredag 17 februari 2012

Istället för pinnstolar?

Jag hade en vision om sköna pinnstolar i nån klatchig färg...
Tyckte det skulle vara snyggt i huset.
2 av denna hade förra ägaren, så söt


Men jag letar på Blocket och andra sajter...
De är dyra - svindyra!
kostar ca 350 kr per stol...
det finns märkespinnstolar också - en hel djungel

Så när jag surfade häromdagen hittade jag den här - säljaren hade 20 stolar.
Jag har funderat en hel del på om det kanske är såna här som passar bättre i huset.
Det ska ju ändå vara lite modernt stuk på det hela!

Om jag målar de ljusgråa? Eller i olika grå och via nyanser?
Tog kontakt med säljaren, en fd Trafikskola så de lär vara sköna att sitta på.
Jag tingade 8 stolar för 500 kr. Helt okej pris.

Kanske borde jag ta 10 när jag ändå är på G?
Jag behöver ju ha inne i torpet också!

Ju mer jag ser dem gillar jag dem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar