tisdag 4 oktober 2011

Inspiration

Min gamla parhäst från BIT (universitetet), Rebban, håller på att renovera en gård utanför Ö-vik. Hon är VERKLIGEN en fena på att hitta färger, inspiration och har dessutom energi att genomföra.
Vips så smäller hon upp en fondvägg eller målar om ett skåp.
Tror det kan vara energi parad med envishet, för hon vet hur hon vill ha det
En bra kombination.
Den bästa att jobba med!

Häromdagen så hade hon inlägget på sin blogg om pinnstolar.
Bara några dagar efter jag köpte tyget som jag ska ha till stolsitsarna på mina kommande pinnstolar.
Coolt så säg!

Japp! Bilden har jag snott från Rebban :)

Här är Rebbans inlägg.

En annan som verkligen inspirerar är Carro - också en BIT-kollega.
Hon och hennes man har ett modernt hus som är en designerdröm - så coolt och snyggt inrett.
Även Carro har verkligen smak och sinne för detaljer - parat med envishet. Caroline tar dessutom fantastiska bilder. Inspirerande som sagt!
Behöver jag säga att Rebecca & Caroline är barndomsvänner?

Här är Carros blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar