måndag 17 oktober 2011

Galen i garn?


Sällan har en bok inspirerat mig mer än den som heter "Galen i garn".
På hus& trädgård-mässan fick jag mig en pratstund med en av författarna och det retade mig att jag just beställt den nya boken på Adlibris, nu kunde jag ju inte köpa en till och få de - signerad! E tjatade på mig - men nej.
Jag håller i min plånbok!



Det var iaf riktigt roligt att prata med henne!
Sen fick vi dessutom testa ett nytt garn som är gjort av industrispill - alltså det som blir över när de gör t-shirtar mm. Det heter Zpagetti - här en väska som garnbutiken i Alingsås gjort (var annars är de framme!) det verkar inte finns i så många butiker ännu - rykande färskt alltså!

Jag tänkte göra en matta till badrummet och kanske en till verandan? det ska ju vara mjukt och skönt att gå på och torka lätt! :)
Till och med E blev sugen och ska börja virka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar