söndag 9 oktober 2011

Planering planering planering...

Det snurrar av saker i huvudet som jag måste göra...
Eller?
Vad BEHÖVER jag egentligen göra innan tillträde?
Köpa stekpanna - i Stockholm?
Tror inte det
Men det höll jag på att göra idag.
En sladdvinda ute?
nej nej - vänta!

Jag hade ju tänkt att köpa det mesta nere på plats
Att slippa släpa och ta det lugnt
Men det känns som om min planerande hjärna inte håller med.

Det jag behöver köpa till första helgen är egentligen bara 2 sängar
Allt annat har jag ju här hemma
Sängkläder mm
Sen finns det ju plasttallrikar innan jag rensat och tagit med det jag vill ha.

Jag shoppade iaf några saker idag på Jula när jag ändå var där
  • handskar att arbeta i trädgården med (kostade 16 kr paret!)
  • varma sköna vinterstövlar att skita ner (99 kr)
  • snickarbyxor att jobba och skita ner mig i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar