fredag 13 januari 2012

Spanarbänk?

Diesel, som ju är en vaken och alert vakthund, behöver en bra plats att spana på...
Jag satte dig ena extrasängen för att det skulle funka - men han var för liten.
Orkade inte stå och nådde inte upp.
Nåväl - kuddar - skulle det funka?



Ja, prinsen på ärten.
Men det blev vinglig...
provade den lilla pallen - för halt.
Så jag la ett antiglidskynke för mattor på den.
Funkar.



Men, jag behöver ha dit något permanent.
Något som är högt och bra så att han kan ligga och spana.
Så som han gör i stan



När jag var på IKEA senast så såg jag att de hade byggt bra sittbänkar av fläktskåp. Precis det hittade jag bilder på hos Inredningsfrun.



Men, jag skulle behöva ännu högre!
Funderar på om jag kan ta de gamla köksskåpen som jag vill byta ut och sätta vid fönstret.



På bänkskivan sätter jag fast en skön dyna
Sedan under, i sitthöjd sätter jag fast en annan bänk, typ på bilden från inredningsfrun?.
Men kanske blir det en för djup spanarplats?
Kan jag såga det gamla köksskåpet på mitten? Ha det dubbelt så långt?
Det är ju bara en meter långt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar